Filme Recente :

Film Amsterdam Heavy 2011 online gratis subtitrat / Filme Online HD

Amsterdam Heavy online subtitrat gratis in limba romana fara intreruperi . Filme Online traduse si Filme Actiune Noi


                                                     Amsterdam Heavy online tradus : Rezumat
Nr hotărând, nici o intriga, nici o direcţie, nici o muzică decentă şi personaje complet nerealist gol.


Acest film a fost atât de prost şi nerealist un pacient comatos în moarte cerebrală ar fi putut veni cu un film mai bun.


Cum ar putea cineva sa dea serios acest lucru un rating de 10 stele, cu excepţia cazului în care au fost o shill plătit pentru filme online.


Când am văzut trailer pentru acest film hd m-am gandit avantajos un T & A film de acţiune, cu unele femei, lovituri cu piciorul cap la cap. Dumnezeu a fost vreodată remorcii înşelătoare. Remorca 30 secunde m-am uitat destul de mult a jucat scene mai bine. Ai putea cădea literalmente adormit la acest film teribil si te trezesti aproape de sfârşitul anului şi încă mai cred că atunci când vor să te acest scop, în cele din urmă deja!


Eu voi fi sincer am incercat si viziona filmul gratis de două ori în cazul în care am înţeles greşit, dar m-am trezit de expediere rapida marea majoritate a filmului a doua oară şi în cele din urmă am plictisit.









Server online tradus



Trailer HD

Imparte si cu altii :