Filme Recente :

Shark Tale 2004

Shark Tale online

subtitrat gratis 2004. Filme Online Gratis filme animate noi.



Shark Tale Online - Detalii Film:



După ce a văzut deschiderea astăzi am să recunosc ... Shark Tale a fost unul dintre cel mai stupid film l-am văzut în viaţa mea ... ciudat la os. Terenul a fost minunat, şi am avut râde, dar scriitorii au încercat într-adevăr prea greu pentru a face acest film prea amuzant, şi ei vor să-şi piardă credibilitatea internaţională pentru ea ... un întreg lot.



Permiteţi-mi să vă dau o perspectivă jamaican. Eu nu dau nimic de la Ziggy Marley (Ernie) & Doug Doug E. (Bernie), ambele nu ar fi putut face roluri "meduze Rastas Duo" mai bine. Dar, serios acum, ambele roluri au fost controversat dantelat cu cuvinte înjurătură luate din dialectul jamaicane (din fericire majoritatea americanilor că nu înţeleg). Şi aşa, m-am simtit destul de jenat de ascultare la contextul în modul în care a fost făcut. Sunt mândră de cultura mea jamaican şi dialectul şi că mulţi oameni ar place să înveţe şi experienţa. Dar scriitorii pur si simplu nu pot incorpora cuvinte înjurătură în film un copil de genul asta.

Va dorim Vizionare Placuta

Parerea dvs. conteaza! Vrem sa aflam ce impresie ti-a lasat aceste filme online gratis subtitrat in romana fara intreruperi lasand o parere in campul de comentarii de sub Trailerul filmului online Shark Tale 2004 cu subtitrare.

Shark Tale online Server 1




Trailer HD Shark Tale online subtitrat

Imparte si cu altii :