Filme Recente :

Wrong Turn 4 online subtitrat gratis - Filme Online Traduse

Wrong Turn 4 online tradus in limba romana gratis fara intreruperi . Filme online groaza noi si Filme HD


                                         Wrong Turn 4 online - Rezumat
La uitam de primul viraj greşit din nou în 2003, a devenit o clipă tot timpul favorit al meu. Partea a doua am dovedit a fi destul de distractiv, dar care nu comparativ cu primele. Cea de a treia am fost trist să recunosc că nu am place foarte mult.


Deci, a fost amestecat cu aşteptările pe care m-am întors la 4 Wrong Turn.


Punctul meu primul critica este faptul că are un început foarte lent. Acest lucru a fost ceva ce am urât, de asemenea, despre Wrong Turn 3, pentru că suntem aproape 50 de minute de film înainte de a începe acţiunea în cele din urmă. Până în acel moment, totul este doar clişeu după clişeu, unele "BOOH!" pene aici şi acolo, dar nici o acţiune reală. Am ajuns cam repetitive şi plictisitoare. Dar apoi, din senin, într-adevăr ponturi de acţiune în sus, şi nu da drumul, până când filmul sa terminat.


Aceasta este au fost lucruri bune începe. Wrong Turn 4-vă că nu ia timp de dulce să plec, dar odată ce nu, există emoţii care urmează să fie incluse în el, care poate fi comparat cu cele din Wrong Turn 1. Eu nu vă va strica nimic, dar eu va spun că există cel puţin două scene în alte 4 Wrong Turn care ma incantat la fel de mult ca Wrong Turn 1. Care este un plus imens. În acest scop, am gasit cu siguranta acest unul din cele mai adrenalina de pompare de la Wrong Turn 1; mai mult decat partea 2 şi 3.







Imparte si cu altii :