Filme Recente :

The Lion King Hakuna Matata online in romana / Desene Animate Online



The Lion King Hakuna Matata Online- Cateva detalii(traducere):






Fiind un fan al primului Lion King, am fost cu siguranta Aştept cu nerăbdare acest film, dar am ştiut că era într-adevăr nici un fel ar putea fi la fel de bun ca şi originalul. Ştiu că mulţi fani Disney se tem de direct-to-video de filme, cum am sentimente amestecate de ele, de asemenea.


În timp ce vizionaţi Lion King 1 ½, am încercat să dau seama ce punct de vedere propria mea a fost cu privire la acest film. Am de gând să fie aşa de pios despre The Lion King pe care le voi Nitpick la anumite scene, sau doar am de gând să accepte acest film ca fiind doar un alt Uită-te la povestea Lion King? Cele mai multe ori, m-am trezit imbratiseaza aceasta din urmă.


Lion King 1 ½ are cu siguranta momente drăguţ şi amuzant. Timon şi Pumbaa furat arată în primul film şi a meritat cu siguranta un film care centrat în jurul lor. Oamenii iubesc doar aceste caractere! Piese mea favorita din film includ montaj de Timon & Pumbaa având grijă de tineri Simba şi se încheie surpriză oferind unele camee mare.


Am fi putut face fără multe din glume baie, deşi, cum ar fi adevăratul motiv toată lumea înclină pentru copii Simba la începutul Lion King 1. Cred că aceste tipuri de glume sunt stabilite pentru tineri (care, după toate este publicul-ţintă nu cred ca multi copii sunt cu adevărat preocupaţi de marja de profit Disney privind direct-to-video de filme online..)


Cu toate acestea, voi spune că am fost oarecum deranjat atunci când au legat direct în scene din filmul original pentru acest film. Sunt doar prea familiarizat cu originalul că aceste scene la fel ca a scos degetele gât pentru mine. Ceva ar fi diferit cu muzica sau vocile care s-ar distrage doar de mine.


În ceea ce priveşte muzica, nu a fost prea rău, dar nu te astepta nici clasicii să vină de la acest desene online. Cel puţin LK2 avut balada frumos, "Love Will Find a Way". În ceea ce priveşte voicework, a fost bine făcut în acest film. Nathan Lane şi Ernie Sabella a făcut o treabă de mare ca întotdeauna, şi chiar noi membri exprimate clasic actorul de comedie Jerry Stiller şi Julie Kavner (cel mai bine cunoscut sub numele de Marge Simpson), a facut o treaba mare de asemenea. Vă puteţi bucura chiar şi aceste talente avantajos voce şi mai mult de verificarea Virtual Safari pe disc 2 al DVD-ului. Această facilitate este cu siguranta o mulţime de distracţie!


Deci, în total, The Lion King 1 ½ nu este un film perfect, dar e drăguţ şi amuzant. Cred ca multi fani Lion King se vor bucura de el şi-l apreciem pentru ceea ce este - o distracţie, uita-te la inima usoara capodopera Lion King de la prietenii noştri amuzant "perspective.Hunt.




Daca ati vizionat desene online gratis subtitrate pe site, va rugam sa va lasati parerea intr-un un comentariu sau sa dati o nota filmului cu subtitrare vizionat.






The Lion King Hakuna Matata online













Trailer HD ONLINE The Lion King Hakuna Matata 2004






Imparte si cu altii :