Filme Recente :

Puss in Boots online subtitrat din 2011 - Filme online Gratis

Puss in Boots online subtitrat 2011 gratis. Filme Online Gratuite si filme animatie HD Noi cu subtitrare in limba romana fara intrerupere.






Film Puss in Boots Online - REZUMAT:










A fost odată un morar, care a avut trei fii, iar cand a murit Fond său a fost împărţit între ei.Fiii mai mari s-au descurcat foarte bine, dar cei mai tineri au primit nimic, dar pisica, şi el de multe ori sa plâns cu amărăciune de lot sale.


"Fraţii mei se poate obţine lor de trai destul de uşor," a spus el, "dar cum pentru mine, am putea muri în curând de foame şi de dorit."


Pisică, care a auzit acest lucru, a ieşit din dulap unde a fost ascultat. "


"Nu vă faceţi griji, maestrul meu bun", a spus el. "Trebuie doar să-mi dea un sac şi au o pereche de cizme făcut pentru mine, şi vei vedea că partea dumneavoastră nu este atat de rau cum iti imaginezi ca aceasta să fie."


Comandantul pisicii obţinute atât geanta si cizme, şi am urmărit pisica trage de pe ghete şi arunca geanta peste umăr. Apoi, pisoiul sallied mai departe.


El a mers la un Warren în care au existat un numar mare de iepuri. El a pus unele tărâţe şi unele patrunjel în geanta lui, şi apoi aşteptat pentru unele iepure nevinovat să se ospăteze pe bucate alese. In curand doi iepuri tineri sărit în sacul si pisoiul a atras siruri de caractere şi a prins-le.


Motanul incaltat a fost foarte mândru de prada lui, şi s-au grăbit cu ea la palat şi a cerut să vorbească cu regele. Arcuirea scăzut, Puss a spus: "Sire, am adus pentru tine iepuri de la Warren domnului meu nobil, marchizul de Carabas (Motanul titlu a dat la stăpânul său), pe care el mi-a poruncit să-i prezinte maiestate cu complimente lui. "

Daca ati vizionat Filme Online Gratis pe acest site, va rugam sa lasati un comentariu sau o nota filmului vazut.


Puss in Boots online Variana I





Server 2







Server 3









Trailer HD




Imparte si cu altii :